Vertrek + plan

12 juli 2014

Op dit moment lig ik nog lekker in mijn bed en probeer ik uit te vinden hoe deze blog precies werkt (ik ben nou eenmaal niet zo goed in dit soort dingen), maar over een uur of 4 zit ik al in het vliegtuig! Dan vertrek ik namelijk met mijn ouders en broertje naar Amerika.

We vliegen op New York, waar we twee dagen blijven. Daar huren we een camper, en via de Niagara watervallen en Canada rijden we naar Detroit. Sebas en ik huren daar dan weer een auto, om later samen verder te gaan. Met het hele gezin gaan we nog naar Chicago, maar vanaf daar zijn we met z'n tweetjes!

De planning is om vanaf Chicago via St. Louis, The Great Mississippi Road, Memphis, Nashville, Knoxville, Blue Ridge Parkway, Washington en Philadelphia weer terug naar New York te rijden. Deze planning is globaal; vinden we het ergens leuk dan blijven we wat langer, vinden we het ergens minder leuk dan gaan we gewoon snel weg!

Maargoed, laat ik maar eens uit bed komen en de laatste dingen in gaan pakken. Om 11 uur worden we hier opgehaald met de taxi die ons naar Schiphol brengt.

Tot snel!

ps Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!