Dag 6 - Niagara watervallen, Dag 7 - Auto ophalen

19 juli 2014

Dag 6 - Niagara watervallenDSCN1959

Ome Henk had ons de dag ervoor uitgenodigd om deze dag te komen ontbijten, dus dat deden we. Om 8 uur waren we bij zijn appartement, wat blauw stond van de rook, haha! Hij had al bacon en mushrooms gemaakt, en papa heeft toen nog eitjes gebakken. Met toast erbij was het onbijt comDSCN1976pleet. Vervolgens nog wat foto's gemaakt en afscheid genomen; op naar de Niagara watervallen!

De watervallen waren super mooi. We hebben oneindig veel foto's gemaakt maar ik zal ze jullie besparen. Na wat op en neer over de boulevard te hebben gelopen zijn we naar Hard Rock Café gegaan om te lunchen en voor de jongens uiterDSCN1993aard shirtjes te kopen. We zijn daarna nog eventjes clifton hill opgegaan; een straat die een beetje aan Las Vegas doet denken door de vele attracties en uitbundige etalages. Na want ronddolen (we waren verdwaald...) hebben we de camper teruggevonden en zijn we weer gaan rijden.

We kwamen uit op een hele gezellige camping, met mensen die daar al zo'n 9/10 (!) jaar elk jaar terugkomenDSCN2002. We werden verwelkomt met welkomsshotjes (papa en mama dan, ook in Canada zijn de regels anders dan in Nederland), hout voor de vuurkorf en een praatje van verschillende mensen. Heel grappig hoe open ze hier zijn! Avondeten was dit keer een boterham omdat we al stevig hadden geluncht. Nog wat rond de vuurkorf gezeten en daarna gaan slapen.

Dag 7 - Auto ophalen!

Vandaag weer buiten ontbijten en vervolgens opweg. Bij de grens Canada-US (wat strikt gezien een brug is) werden we na lang wachten eruit gepikt door de douane, en moesten we ons melden bij het immigratie office, waar we twee keer verkeerd naar werden gewezen. Gelukkig waren we, toen we daar eenmaal waren, snel klaar en konden we weer verder.

DSCN2018DSCN2022

In Detroit hebben we vervolgens mijn auto voor de komende 2 weken opgehaald. Het is een Kia Sportage (ja ik ben trots haha) en hij rijdt heerlijk! Voordat we gingen rijden gingen we eerst nog langs de Wallmart om inkopen te doen en voor mijzelf cd's te halen. Deze zijn hier zo goedkoop! 7/9/10 dollar waren die van mij dat is respectievelijk 5,50/7/7,80 euro (heb er inmiddels 7 en nog 2 op de planning maar die kon ik nog niet vinden, net als je lipbalm nina, maar die komt, ik beloof het!)! We hebben daarna een kleine twee uur gereden en zijn daarna een camping gaan zoeken. Het is een vrij Christelijke camping, met bordjes als 'Bless our campers' en dat soort dingen. Nu lekker eten en daarna slapen!